30 Eylül 2017

CUMARTESİ PROGRAMININ BANKOLARI

131-MANCHESTER UNİTED-CRYSTAL PALACE: İngiltere premier ligi 7.hafta maçları oynanacak.M.Utd, Mourinho yönetiminde çok formda.Rakip ise premier ligi tarihinin en kötü başlangıcını yapan Crystal Palace.6 hafta geride kaldı ve hala gol atamadılar.Teknik direktör Frank De Boer'a sadece 5 hafta dayanabildiler ve yerine tecrübeli Roy Hodgson'ı getirdiler.Onunda şanssızlığı üst üste şampiyonluğa oynayan takımlarla oynayacaklar.İlk maçında M.City'e 5-0 yenildiler.O maçı izledim ve Crystal Palace'ın ilk 44 dakika oynadığı topu beğendim.Ama tam devreye gidilecekken yenilen gol takımın çözülmesine neden oldu.İkinci yarıyı hiç anlatmayayım.Bu haftada golü yiyene kadar iyi mücadele edeceklerine ama golü yedikten sonra maçın farka gideceğine inanıyorum.Bu yüzden bu maç için  tahminim H1. (1,30)

472-PSV EİNDHOVEN-WİLLEM II: Lige fırtına gibi başlayan PSV Eindhoven 6 hafta sonunda lider konumda.Rakip ise ligin en kötü 2 takımından biri olan Willem. Deplasman takımı tek galibiyetlerini puansız Roda'dan aldılar.Geçen hafta deplasmanda tam 7 gol atan PSV  kaldığı yerden devam eder diyorum.Bu maç için 2 tahminim var.Öncelikli tahminim H1 (1,25), daha sonra 2,5 ÜST (1,25) diyorum.

148-LEGANES-ATLETİCO MADRİD: La Liga'ya beklenenden iyi bir başlangıç yapan Leganes 6 hafta sonunda 7.sırada.Maçları genelde alt bitiyor (6 maçta 5 maçları alt bitti) üst biten tek maçlarını kaybettiler.Rakip ligin büyük abilerinden Atl Madrid.Bu seneye de iyi başladılar ve Barcelona'nın ardından 2.sıradalar.Bu maçında mutlak favorisi Atl. Madrid. Tahminim 2. (1,30)

135-SEVİLLA-MALAGA: Kendi sahasında oynamayı en çok sevdiğim takım Sevilla. Bu senede sahalarında oynadıkları maçlara mütamadiyen oynamaya çalışıyorum.Rakip ise deplasmanda oynadığı 3 maçıda kaybeden ve gol atamayan Malaga.İlk puanını geçen hafta kendi sahasında mucize bir geri dönüş yapıp aldılar. (10 kişiyle son 10 dakikaya 1-3 geride girdikleri Atletico Bilbao karşısında 3-3 ile aldılar) Ama Sevilla karşısında bir varlık gösterebileceklerine inanmıyorum. Kendi saha ve seyircisi önünde gol bile yemeyen Sevilla'nın bu maçıda gol yemeden kazanacaklarına inanıyorum.Tahminim 1 (1,15), 2.tahminim KG YOK (1,60), 3.tahminim H1 (1,50)

129-KAYSERİSPOR-BURSASPOR: Son haftaların formda iki takımı karşı karşıya geliyor.Lafı fazla uzatmadan iki takımda gol bulur diyorum.Tahminim KG VAR (1,35)

131-H1 (1,30)
472-H1 (1,25)
148-2 (1,30)
135-1 (1,15)
129-KG VAR (1,35)

TOPLAM ORAN:3,28


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder